Feel Alive.

Termék keresés:

MIT TEGYEK, KIHEZ FORDULJAK, HA PROBLÉMÁM ADÓDIK A MEGVÁSÁROLT DAIWA TERMÉKKEL?

A jótállási jeggyel és a számlával együtt fordulj ahhoz a partnerbolthoz, ahol a terméket vásároltad. Lehetőség szerint az eredeti csomagolásban és mindenalkatrészével együtt vidd vissza a terméket. Két éven belüli garanciális esetben a termék a Daiwa németországi szakszervizében kerül javításra vagy cserére.

KIHEZ FORDULHATOK, HA PÓTALKATRÉSZ KELL BOTHOZ VAGY ORSÓHOZ?

Bármelyik partnerboltunkhoz fordulhatsz. Amennyiben a raktárunkon elérhető a pótalkatrész, kiszállítjuk. Felhívjuk figyelmedet, hogy a termék elveszíti a garanciáját, ha a pótalkatrész nem hivatalos Daiwa szakszerviznél kerül beépítésre.

HOL TUDOM MEGVÁSÁROLNI A KISZEMELT DAIWA TERMÉKE(KE)T?

Az egész országban vannak a partnerboltjain, ezen a linken megnézheted az elérhetőségüket: Daiwa partnerboltok

HOGYAN JUTOK HOZZÁ A DAIWA KATALÓGUSHOZ?

Erről  linről letöltheted a legfrissebb katalógusunkat: Daiwa 2017

HOL SZEREZHETEK INFÓT AZ ÚJDONSÁGOKRÓL?

Youtube csatornánkon 2014-ig visszamenőleg megtalálhatóak az újdonságaink, illetve a nevesebb horgászkiállításokon is minden évben bemutatjuk az újdonságainkat.

HOVA FORDULJAK, HA DAIWA TERMÉKEKET SZERETNÉK ÉRTÉKESÍTENI?

Kérjük, írj egy e-mailt az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre és fel fogjuk venni veled a kapcsolatot.

MIRE VAN SZÜKSÉGEM AZ ÁLLAMI HORGÁSZJEGY ÉS FOGÁSI NAPLÓ KIVÁLTÁSÁHOZ, ÉS HOL TUDOM EZT MEGTENNI?

Az állami horgászokmány kiváltásának feltétele, hogy horgászvizsgával rendelkezz, ezt horgászvizsga bizonyítvánnyal vagy korábban érvényes állami horgászjegy bemutatásával tudod igazolni (a gyerekhorgászokra ez nem vonatkozik). Emellett az adott évre érvényes egyesületi tagsággal is rendelkezned kell. Forgalmazási pontok: link