MIT TEGYEK, KIHEZ FORDULJAK, HA PROBLÉMÁM ADÓDIK A MEGVÁSÁROLT DAIWA TERMÉKKEL?

A jótállási jeggyel és a számlával együtt forduljon ahhoz a partnerbolthoz, ahol a terméket vásárolta. Lehetőség szerint az eredeti csomagolásban és minden alkatrészével együtt vigye vissza a terméket. Két éven belüli garanciális esetben a termék a Daiwa németországi szakszervizében kerül javításra vagy cserére.

KIHEZ FORDULHATOK, HA PÓTALKATRÉSZRE VAN SZÜKSÉGEM BOTHOZ VAGY ORSÓHOZ?

Bármelyik partnerboltunkhoz fordulhat. Amennyiben a raktárunkon elérhető a pótalkatrész, kiszállítjuk. Felhívjuk figyelmét, hogy a termék elveszíti a garanciáját, ha a pótalkatrész nem hivatalos Daiwa szakszerviznél kerül beépítésre!

HOL TUDOM MEGVÁSÁROLNI A KISZEMELT DAIWA TERMÉKE(KE)T?

Az egész országban vannak a partnerboltjaink, itt találja az elérhetőségüket: Daiwa partnerboltok

HOGYAN JUTHAOK HOZZÁ A DAIWA KATALÓGUSHOZ?

Aktuális katalógusunkat ITT találja.

HOL SZEREZHETEK INFÓT AZ ÚJDONSÁGOKRÓL?

Youtube csatornánkon megtalálhatóak újdonságaink, illetve a nevesebb horgászkiállításokon is minden évben bemutatjuk az új termékeket. Kövessen minket a Facebook és Instagram felületeinken is, hogy első kézből értesüljön a Daiwa újdonságokról!

HOVA FORDULJAK, HA DAIWA TERMÉKEKET SZERETNÉK ÉRTÉKESÍTENI?

Kérjük, írjon e-mailt az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre és fel fogjuk venni Önnel a kapcsolatot.

MIRE VAN SZÜKSÉGEM AZ ÁLLAMI HORGÁSZJEGY ÉS FOGÁSI NAPLÓ KIVÁLTÁSÁHOZ, ÉS HOL TUDOM EZT MEGTENNI?

Az állami horgászokmány kiváltásának feltétele, hogy horgászvizsgával rendelkezzen, ezt horgászvizsga bizonyítvánnyal vagy korábban érvényes állami horgászjegy bemutatásával tudja igazolni (a gyerekhorgászokra ez nem vonatkozik). Emellett az adott évre érvényes egyesületi tagsággal is rendelkeznie kell. További információ és horgászkártya kiváltása: horgaszjegy.hu